czwartek, 11 listopada 2010

Kwadrat z kółka :-)

We wtorek, na kolejnych zajęciach kółka dziewiarskiego, uczniowie doskonalili umiejętności związane z tworzeniem kwadratowego motywu na szydełku. W słowniczku mieści się on pod nazwą granny square. Następnego dnia spotkałam się na planowej lekcji informatyki, z kilkoma osobami, zgłębiającymi tajniki szydełkowania. Weronika przyniosła dokończony w domu, ślicznej urody kwadracik. Nie omieszkałam uwiecznić go razem z autorką. Poniżej prezentuję poczynione fotki. Weronice zaś gratuluję staranności i zapału w szydełkowaniu :-)



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna serwetka! Jednak ja wole druty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiciak, ja też wolę druty i niedługo pokażę uczniom, jak tworzyć dzianiny. Niech sami zdecydują, co im bardziej odpowiada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo dobra wiadomość, że rośnie nam druga zmiana!
    Brawo, Weroniczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniaczki! ale jak nauczycielka tak szaleje dziewiarsko, to co się dziwić?

    OdpowiedzUsuń
  5. tkaitko - rośnie nowe pokolenie i to bardzo zapalone do tworzenia własnoręcznie tworzonych przedmiotów :-)
    kachazet - mam nadzieję, że uda mi się zarazić młodzież swoją pasją. Serce rośnie, jak widzę ich zmagania z nitką i szydełkiem, oraz jaka jest radość gdy powstały przedmiot przypomina wzór właściwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronika K?? Córka mojej dobrej koleżanki z dawnych lat. Pozdrowienia dla mamy Basi i córeczki też. AM

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm... Dopiero teraz przeczytałam o tych pozdrowieniach, choć niestety nie kojarzę kto pozdrawia - ale serdecznie dziękuję!
    A weszłam tutaj, aby podziękować Pani Gazeli :) za pracę, jaką włożyła w nauczenie Weroniki szydełkowania. :) Córka ma wiele radości przy dzierganiu, a ja cieszę się, gdy patrzę na nią i na jej postępy.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!
    Mama Weroniki :)

    OdpowiedzUsuń