sobota, 8 lutego 2014

Czterokolorowy

Podczas ferii zimowych wydziergałam szal, którego wzór urzekł mnie swoją prostotą. Użyłam włóczek w czterech kolorach, choć one mało kolorowe ;-) czarny, szary, popielaty i biały. Mimo, że włóczka ze sporą domieszką akrylu, to szal powstał cieplutki i przyjemny w dotyku.



Dane techniczne:
Wzór: Livezey House Wrap by Jocelyn Tunney
Włóczka: Angora RAM - kolory 501, 321, 585, 179 
Druty: KnitPro 5 mm
Zużycie materiału: 120 g (po ok. 30 g z motka każdego koloru)

19 komentarzy:

  1. Piękny,jestem nim zauroczona, piękne kolorki no i w ogóle ...super! Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancki i do wielu kreacji pasujący.Piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Przepiękne kolory - idealne.
    Rewelacyjny szal.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste ale śliczne ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw kolorów. Wykonanie zachwyca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeprzepięęęękny:)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny. Fajnie, ze znów się pojawiasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prostota i elegancja w jednym!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i do wielu rzeczy będzie pasował. A zapinka oryginalna, przykuwa oko, choć też prosta. Takie rzeczy najlepsze..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNY!!! urzekł mnie bardzo:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten szal i w cudownych, takich "moich" kolorach. Wspaniale je dobrałaś. Mam nadzieję, że nie znikniesz znowu :D. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze. Nie potrafię powiedzieć, czy znowu nie zniknę. Mam nadzieję, że nie. W pracy zawodowej mam tyle obowiązków, że często nie mam już siły na dzierganie i tworzenie nowych wpisów na blogu. Okazuje się, że doba jest za krótka. Może wkrótce skończę wreszcie sweter dla córki. Wówczas jakiś post się pojawi. Do przeczytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny
    w prostocie siła !

    OdpowiedzUsuń
  14. Prostota i elegancja w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny!!! Dzięki za namiar na wzór, zakolejkowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gazelo gdzie jesteś? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń