niedziela, 6 stycznia 2013

Prosty szalik do czapki - Panda

Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie szalika, który pasowałby do czapki, którą kupiła dla swojej córci. Niestety w komplecie nie było nic na szyję.
Wykonałam go z całego motka włóczki najlepiej dopasowanej kolorystycznie do istniejącej już czapki. Wykończyłam czarnymi trójkątami i beżowo czarnymi pomponami.
Komplecik prezentuje się następująco.


Natomiast sam szaliczek w ten sposób.


Dane techniczne:
Wzór: własny
Włóczka: Kotek 17-2251 (Arelon)
Druty: drewniane KnitPro 5 mm
Zużycie materiału: 100 g (1 motek) i nieco czarnego
Rozmiar: uniwersalny; długość 120 cm, szerokość 25 cm

10 komentarzy:

  1. Świetny szalik,i komplet wyszedł extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się o co chodzi z tą Pandą. Widzę te czapki w masowych ilościach na ulicach. Jakiś nowy trend???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czy to trend. Pewnie jakaś masówka i wydaje się, że dużo tego tu i tam :-)

      Usuń
  3. Fajnie wyszło i w ogóle się nie odróżnia od czapki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie czapki też widuję w moim mieście. Z tym szalikiem tworzy fajny duet. Nieźle to wymyśliłaś. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne czapki. Zrobie podobne moim bratanicom. Ale chyba na następną zime :) w wolnym czasie zapraszam do siebie http://ludmilaidrutki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaliczek super, też dobrany do czapki:)Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń