czwartek, 12 lipca 2012

Śmietankowa bluzeczka

Z bawełnianej włóczki Muskat (DROPS), tej samej, z której wykonałam kwiatki w poprzednim projekcie, wydziergałam letnią bluzeczkę. Jeszcze nie wiem jak będzie się nosić, bo włóczka choć bawełniana, to o dość grubym splocie. Generalnie jestem zadowolona z końcowego efektu. Jak zwykle miałam problem z łączeniem nici. Niestety jedno łączenie wypadło z przodu, co trochę psuje wygląd dzianiny. W przyszłości będę starała się ukryć łączenia w okolicy szwów bocznych.

Widok z dalszej perspektywy



Karczek z bliska



Plecy z profilu



Zbliżenie na karczek



Cała bluzeczka


Dane techniczne:
Wzór: Mirabell by DROPS Design - opis wykonania dostępny w języku polskim
Włóczka: Muskat 08 (DROPS)
Druty: 3 mm, 4 mm
Zużycie materiału: 270 g (6 motków x 50 g)
Rozmiar: M

34 komentarze:

  1. Właśnie zabieram się za ten sam projekt ;) mam nadzieję, że mi wyjdzie równie ładnie jak Tobie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę przyjemnego dziergania i szybkiej finalizacji projektu :-)

      Usuń
  2. Jaka śliczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i jak ślicznie wykonana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka i "wielo-okazyjna", bo i na większe wyjście i do jeansów. Ozdobny dekolt jest świetny! (Aż sobie dorzuciłam wzór do katalogu "Inspiracje".)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, że zainspirowałam swoim wykonaniem tak Intensywnie Kreatywną osobę :-)

      Usuń
  5. sliczna buzeczka .perfekcyjna jak dlamnie .marzy mi sie taka sama

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka super a kolorek bardzo elegancki!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka bardzo efektowna. SUPER.Ja wyprałam muskat w pralce - i jest ok.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzeczka, wygląda ładniej i zdecydowanie bardziej elegancko niż oryginalny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna bluzeczka:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, szukałam takiego wzoru, dzięki Tobie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się na coś przydać :-)

      Usuń
  11. Śliczna bluzeczka:))) I jak zwykle perfekcyjnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluzka, dobra na każdą okazję :) Wykonanie tak idealne, że aż chce mi się moje druty rzucić w kąt ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie rzucać drutów w kąt ;-) Zajrzałam na Twojego bloga i widzę, że rozpoczynasz swoją przygodę z drutami. Niech trwa, pasjonuje oraz przynosi ukojenie nerwów i coraz bardziej ulubione wdzianka :-)

      Usuń
  13. Piękna bluzeczka, idealna, wygląda perfekcyjnie! Jestem pełna zachwytu i podziwu!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gazelo!!
    Śliczna bluzeczka. Taki uroczy ma karczek.

    Muskat jest fantastyczny.Bardzo go lubię.
    Już porobiłam z niego kilka bluzeczek, które doskonale się noszą i tak samo dobrze się piorą ...aa.. jest świetny na upały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Muskat sprawdza się podczas upałów.

      Usuń
  15. Dziękuję ślicznie za wszystkie budujące komentarze :-) Pomagają przetrwać kryzys twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna! Też muszę dołączyć ją do listy "do wydziergania", bo mnie zauroczyła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Baaaardzo sympatyczna bluzeczka - czeka u mnie w kolejce i musze przyznac że Twoja wersja spowodowała że chyba przeskoczy na wyższą pozycję :)
    dużo ładniejsza niż oryginał!

    OdpowiedzUsuń
  18. Elegancka bluzeczka! Jakieś łączenia widać? Gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jak się przyjrzysz to przyuważysz to nieszczęsne łączenie.

      Usuń
    2. Dziękuję :-) W oryginale widać niestety.

      Usuń
  19. Śliczna! Delikatna i elegancka. I po polskiemu dostępna? Może i ja się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ladna bluzeczka..niby prosta a bardzo elegancka..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzeczka! Taka elegancka, stonowana... Świetnie zrobiona! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń