wtorek, 29 maja 2012

Wiosenny szal Color Affection

Jak sobie obiecałam, tak uczyniłam. Po raz kolejny wydziergałam Color Affection. Tym razem z bawełnianej Begonii i zaczynam lubić ten wzór. Okrycie na wiosenne i letnie wieczory powstało dość sprawnie, choć na brak innych zajęć (niż dzierganie) nie narzekam.










Dane techniczne:
Wzór: Color Affection Shawl
Włóczka: Begonia 5352 - jasnozielony, 0188 - odcienie zieleni, 0326 - ecru (YarnArt)
Druty: 3,5 mm
Zużycie materiału: łącznie 150 g
Rozmiar: dziergane według fingering version - szerokość szala w najszerszym miejscu 40 cm, a powinna być 56 cm

35 komentarzy:

  1. O kurdele... jaki super.... !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny. Jak spod maszyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sie robi taki szalik ,czy moze Pani opisać ? bardzo dziękuje .Jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szalu wykorzystany jest tylko ścieg francuski i w ostatniej fazie dziergania rzędy skrócone.

      Usuń
  4. Piękny :-)
    Super kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny, aż żałuje że po angielsku nie kumam bo też bym sobie ten wzór zakupiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie kumam a wzór zakupiłam :-). Z pomocą dziecka i translatora zamierzam rozkminić, bo jak widzę takie cuda jak to powyżej, to aż się chce.

      Szal jest cudowny :-)

      Usuń
    2. Wzór nie jest skomplikowany, wystarczy, że skorzystasz z mojego słowniczka z filmami i wszystko stanie się jasne :-)

      Usuń
  6. jaki cudowny, wiosenny szal
    zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal,niezwykle delikatny i kobiecy.Naprawdę wiosenny :-)
    Serdecznie pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  8. ...powialo wiosna :)))..jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szal, bardzo delikatny, takie sprawia wrażenie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Piękny szal.Ciekawe jak "sprawuje" się ta włóczka Begonia?,czy któraś z Pań z niej dziergała? i czy się nie rozciąga podczas noszenia?
    Tak się zastanawiam czy Begonia,czy egipska bawełna summy VIC ?
    Może doradzicie? bo jestem w kropce.Pozdrowienia od Maji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza praca z Begonii, ale myślę, że nie powinna się rozciągać. Nitka jest mocno zwarta (nie rozwarstwia się) Z włóczki VIC nie dziergałam, więc trudno mi wypowiedzieć się na jej temat.

      Usuń
  11. Bardzo piękny i elegancki jest ten szal. Aż Ci go zazdroszczę :) A swoją drogą, pięknie kolory dobierasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z zastosowaniem melanżowej włóczki, jako jednej ze składowych ściągnęłam od Małgosi, której wykonanie tego projektu, bardzo mnie urzekło.

      Usuń
  12. Pięknie skomponowana, elegancka jak wszystko u Ciebie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny szalik! Myślę,że na chłodniejsze dni wiosny czy lata też się przyda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na upalne dni się nada, bo wykonany jest z bawełny, która z założenia nie grzeje zbyt mocno :-)

      Usuń
  14. piękne zestawienie kolorów, pokaż więcej zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kliknięciu na fotkę szala otwiera się galeria z dziewięcioma fotografiami :-)

      Usuń
  15. Dziękuję za wszystkie pochwały dotyczące prezentowanej robótki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne! i ten i poprzedni

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuję Gazelko za odpowiedź.To ważna wiadomość,że nie rozwarstwia się .
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna jest, po prostu doskonała i kształt, i kolory, i paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. O piękna jest, cudna! napatrzeć sie nie moge!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny szal, a kolorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już trzeci raz oglądam Twoją chustę i napatrzeć się nie mogę. Piękne zestawienie kolorów i precyzyjne wykonanie - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest po prostu boski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Urzekający.Robisz cudnie .Pomysłów gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi sie podoba! pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń