sobota, 19 maja 2012

Color Affection Shawl

Prezentuję szal, o którym wspominałam w poprzednim wpisie. Niestety poranne słońce jest bardzo ostre, więc skryłam się z robótką w cień. Ostatecznie powstało kilka rożnie oświetlonych zdjęć. Kolorystyka zbliżona do widocznej na zdjęciach w  cieniu.








Dane techniczne:
Wzór: Color Affection Shawl
Włóczka: Delight DROPS 13, Babyalpaca Silk DROPS 3609, szara wełna owcza nieznanej marki
Druty: 3,25 mm
Zużycie materiału: łącznie 160 g
Rozmiar: dziergane według fingering version - szerokość szala w najszerszym miejscu 40 cm, a powinna być 56 cm

25 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie sprułaś, bo szal jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, dlaczego chciałaś go spruć. Jest PIĘKNY ! Nabrałam ogromnej ochoty na zrobienie sobie takiego, i w takiej właśnie kolorystyce .

    OdpowiedzUsuń
  3. no cóż, po prostu piękny :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie go widzę jest śliczny i nie wiem dlaczego go chciałaś spruć-
    taki inny ,prosty i elegancki kolory też świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wyszedł. Bardzo ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Śuper :)) Kolory świetnie harmonizują ze sobą :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam pruć, bo wykonany według przepisu powinien być o 16 cm głębszy (dłuższy z tyłu). No ale jest jaki jest i postaram się go takim zaakceptować ;-)
    Dziękuję bardzo za miłe komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzies w niebyt pognal moj komentarz:(
    ...wiec jeszcze raz:
    ..piekny,
    ..prosty,
    ...elegancki,
    ..i romantyczny :)))
    ..bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz wlasnie u kogos widzialam ten szal i jestem nim oczarowana. Bardzo ladny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się znakomicie i jakoś tak...dostojnie, elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie się prezentuje! Jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szal i świetnie dobrane kolory! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny szal - efektowny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie kolorów - baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. absolutnie nie mogę pojąć, co Ci nie grało w tym szalu, jest piękny! kolory ma cudne i świetnie się układa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zafiksowałam się na tym, że powinien być głębszy, że zupełnie przestałam zwracać uwagę na inne walory ;-)

      Usuń
  16. bardzo ladny i przyjemny szal...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Gazelo...hmmm..jak będziesz chciała coś pruć, to lepiej to prześlij mnie..ja Ci dam nowa włóczkę i zrobisz sobie takie idealne...mnie w zupełności taki wystarczy!! ;)))

    Jest fantastyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale dobrane kolory, podziwiam

    OdpowiedzUsuń