czwartek, 17 listopada 2011

Biała mgiełka

Dziecię moje najstarsze ma ostatnio chętkę na jasne ubrania, dziergane też mogą być ;-) W związku z tym postanowiłam zrobić komin, bardziej ozdobny niż grzejący, ale jasny jest. W oryginalnym wzorze są wrabiane koraliki. W tej wersji jest ich zaledwie 6, bo miałam tak maleńkie, że na umieszczenie ich w większej ilości nie starczyłoby cierpliwości. Co wprawniejsze oko wypatrzy na środku dolnych "płatków", maleństwa, które wspominam :-)
Z koralikami mgiełka byłaby ładniejsza, ale jest jaka jest :-)








Dane techniczne:
Wzór: Ice Queen
Włóczka: Kid-Silk 01 (DROPS)
Druty: drewniane KnitPro 4,5 mm
Zużycie materiału: 25 g - (1 motek x 25 g)
Rozmiar: uniwersalny

18 komentarzy:

  1. Śliczny :-), też go mam w kolejce i też biały :)) Pozdrawiam, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeejku - faktycznie mgiełka. Jestem zachwycona urodą wydzierganego cudeńka! A tak w ogóle, to po co zjechałam na dół, żeby obejrzeć więcej cudowności - popadłam w kompleksy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bez koralików zdecydowanie cudowniejsza:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dziecię niestety preferuje czarny kolor. Może pokażę jej twoja piękną pracę i skusze na inny kolor?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny.
    Uwielbiam takie mgiełki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Jak wszystkie poprzednie zresztą :) Podziwiam z zachwytem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam ślicznie za komentarze.
    gooocha, w kompleksy wpadasz niepotrzebnie. Również tworzysz piękne rzeczy.
    Cieszę się, że mnie odwiedzacie, zostawiając w komentarzach ślad swojej obecności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam i ja. Misterna robota. Pięknie się prezentuje, a koleżanki zazdroszczą córci mamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Komin jest bardzo delikatny, prawdziwa mgiełka.

    OdpowiedzUsuń