piątek, 10 grudnia 2010

Podziękowanie za tęczowy ogrom :-)

Tak jak obiecałam, czynię. Uporałam się z uporządkowaniem daru od Osoby pojawiającej się w e-dziewiarce, pod pseudonimem mala_mi. Jest to, jak na zdjęciu widać, morze wielobarwnej włóczki dla moich kółkowych dziewiarek. Tym postem pragnę podziękować za tak wielki dar. Jak widzicie, dobroć ludzka nie zna granic. Spotykam się z nią nie po raz pierwszy. Wszystkim cudownym Ofiarodawczyniom składam wielkie podziękowania i pozdrawiam serdecznie :-)

7 komentarzy:

  1. oooooo mamuniu, ale sie będzie działo:)) super to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny prezent i taki kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzicie zwijania trochę miałam. Uczniowie na przerwach chętnie się włączali w kręcenie korbką wool windera i podziwiali ogrom i kolory "tęczy". Mam nadzieję, że powstanie na kółku wiele efektownych przedmiotów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaakie piękne! Ależ kolory! To się winder napracował, a młodzi ludzie nakręcili:) Niech im się wspaniale dzierga z tych cudności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co, troche się wstydziłam ale może jednak bym mogła się zapisać do Twojego kółka - macie lepszą wełenke niż ja!!! ;)) Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie - wspaniałości dostałyście
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń